Sześcian edukacyjny

594

125,30 zł

179,00 zł

Rodzaj materiału Bawełna 100%, Poliester 100%

W zależności od tego jak kostka będzie ułożona, dziecko może:

    Uczyć się rozpoznawać i nazywać litery (rodzic pokazuje literkę, nazywa ją (staramy się wymówić dźwięk krótko, aby dziecko słyszało tylko właściwą głoskę, nie stosujemy nazw liter takich jak „jot”, „el”), dziecko pokazuje odpowiednie literki, a potem samo próbuje nazywać), rysunek umieszczony obok litery ułatwia jej zapamiętanie, starsze dziecko może czytać wyrazy;

  • Liczyć do dziesięciu (pokazując i nazywając cyfry od 1 do 9 oraz liczbę 10; sprawdzając czy na pewno przy każdej cyferce jest tyle elementów, ile powinno być);
  • Nazywać zwierzątka w języku angielskim i szukać polskich odpowiedników tych słów;
  • Ucząc się nazw figur geometrycznych oraz rozpoznając kształty;
  • Zabawę można urozmaicić podróżą po mapie Polski, gdzie znajduje się wiele interesujących miejsc wartych zapamiętania (a może macie w domu fotografie lub pamiątki z tych okolic?). Mapa może też służyć przybliżeniu dziecku miejsc, w których mieszkają krewni lub rodzina.

Mapa Polski przybliży i pozwoli zapamiętać dzieciom:

  • podział kraju na województwa,
  • najważniejsze rzeki,

miejsca charakterystyczne dla każdego regionu i miast np.: poznańskie koziołki, gdański Żuraw, katowicki Spodek czy kopania soli w Wieliczce,
zwierzęta żyjące na terenie naszego kraju,
flagi sąsiadów Polski.

W każdym zakątku Polski czeka na Was fascynująca przygoda.
Dzięki Mapie w każdym dziecku obudzi się mały odkrywca, a dorośli znajdą inspirację do wspólnych wycieczek.

   Dzieciom z pewnością spodoba się ten bok, na którym umieściliśmy grę. Wystarczy wziąć kostkę i pionki - śliczne zwierzątka ( dołączone do sześcianu), aby rozegrać partię gry planszowej. Gry planszowe są świetną metodą rozwijania kompetencji matematycznych dziecka, uczy się ono liczyć, porównywać liczby, ale też stosować do przyjętych w grze reguł. Oczywiście można grać według podanej instrukcji, ale wymyślanie własnych zasad uczy kreatywności oraz przewidywania konsekwencji.

Zasady gry CuddlyZOO

Ilość graczy: od 2 do 4 graczy.
Wiek: od 3 lat.
Czas trwania: ok. 10 minut.

Zasady gry:
Do gry potrzebne jest 1 kostka i tyle pionków, ilu jest graczy

Każdy z graczy rzuca kostką i ten, kto wyrzuci największa liczbę oczek, rozpoczyna grę, przesuwając swój pionek o liczbę pól równą liczbie wyrzuconych oczek.

Jeśli staniesz na polu:

numer 4 – cofasz się o dwa pola, bo zapomniałeś mapy ZOO;
numer 6 – trochę się wystraszyłeś tygrysa i przeskakujesz 4 pola do przodu;
numer 7 – opuszczasz kolejkę, bo przyglądasz się małpim figlom;
numer 8 – przeskakujesz na pole numer 9;
numer 9 – wykonujesz dodatkowy rzut dzięki pomocnym mackom ośmiornicy;
numer 11 – naśladujesz goryla, dopiero gdy to zrobisz, możesz ruszyć dalej;
numer 13 – kłapnięcie krokodyla sprawia, że ze strachu cofasz się na pole numer 10;
numer 15 – opuszczasz kolejkę, bo przyglądasz się żyrafie;
numer 17 – uciekasz przed wężem, wracasz na pole numer 14 i jeszcze raz rzucasz kostką;
numer 21 – sprawdzasz, czy nie pobłądziłeś, cofasz się o 3 pola;
numer 25 – skaczesz jak wiewiórka na pole 27.

Aby przekroczyć bramę ZOO, trzeba wyrzucić dokładną liczbę oczek. Jeśli ta liczba jest zbyt duża, trzeba cofnąć się o tyle pól, o ile liczba oczek była za duża.

Wymiary: 47cm x 47cm x 47cm

Akcesoria dołączone: 4 pionki  w kształcie zwierząt, 1 kostka do gry.



Sześcian edukacyjny

Ostatnio przeglądane